Thursday, September 2, 2010

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.



Raya menjelang lagi, saya cuba menahan diri menulis sempena bulan puasa ini kerana biasalah tulisan saya penuh dengan kritikan dan cemuhan. Sebagai rakyat yang daif dan tiada kedudukan, banyak perkara yang menjadikan hati dan jiwa tidak berpuas hati dengan pemimpin-pemimpin khususnya pemimpin-pemimpin kerajaan Barisan Nasional. Kekadang saya terfikir juga kerana saya salah seorang ahli parti yang menyertai komponen BN, namun kebanyakan tulisan saya cenderung menghentam kebobrokan dan kebejatan kepimpinan mereka. Oleh kerana itu, sempena menjelangnya Hari Raya ini, kepada mereka yang tersinggung dan tersentuh dengan tulisan saya, saya mohon ampun dan maaf. Selamat Hari Raya Maaf zahir dan batin.

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

No comments: